• prodottu up1

Longxin Mold hè specializatu in a produzzione di stampi per raccordi di tubi

Longxin Mold hè specializatu in a produzzione di stampi per raccordi di tubi

Muffa di raccordamentu di pipahè un prughjettu chjave di Longxin Mold Co., Ltd. Avemu parechji anni di sperienza in diversi stampi per raccordi di tubi, cum'è stampi per raccordi per tubi à trè vie, stampi per raccordi per tubi oblicu à trè vie, 45° muffa di raccordi di tubi di u coddu è cusì.

Ci sò parechji tipi di raccordi di pipa nantu à u mercatu, i materiali sò PVC, UPVC, CPVC, PE, PPR è PP.Sò pruduciuti daMuffa per raccordi di tubi in PVC, Muffa per raccordi di tubi UPVC, Muffa per raccordi di tubi PPR, Muffa per raccordi di tubi CPVC,Upvc 45°Muffa per l'adattamentu di u coddu etc. Di solitu i raccordi di pipa PP sò usati per l'acqua, è i raccordi di pipa di PVC sò usati per a desidratazione.Scegliemu sempre un corridore friddu per u muffa di raccordi di tubi in PVC, u PVC formarà u cloru è a temperatura alta.Useremu diverse porte per raccordi di tubi di diverse forme;cù diametri di più di 110 mm, spessu usamu porte di bordu direttu.Se u diametru hè chjucu, a porta latente hè una scelta megliu è cusì.

Longxin Mold hè specializatu in a produzzione di stampi per raccordi di tubi

U muffa di raccordamentu di pipa hà parechje strutture di muffa diffirenti.U sistema di svitamentu di viti in questu sistema di core plegable usa un slide fora di a vite.U sistema di core plegable pò esse guidatu da parechji metudicilindri idraulici, mutori idraulichi, perni angolari è scanalature di guida.Avemu fattu u core plegable in minuti hè 32 mm di diametru.Inoltre, pudemu furnisce l'intera linea di produzzione di l'equipaggiu, l'equipaggiu di l'equipaggiu ausiliari currispundenti per i raccordi di pipa, è dà furmazione è supportu tecnicu.

 

Avemu u gruppu di travagliu di mentalità di a più alta qualità è ponu furnisce i prezzi di muffa di megliu qualità.A squadra include dipartimentu di vendita, dipartimentu di prezzi, dipartimentu di gestione di prughjettu, dipartimentu di cuncepimentu, dipartimentu di muffa, dipartimentu di assemblea, dipartimentu di cuntrollu di qualità, etc. Avemu da cuntrollà strettu ogni passu di trasfurmazioni di muffa.

Sè site interessatu à i nostri stampi per raccordi di pipa, per piacè chjamate o mandateci un email àcunsultateci.


Tempu di post: Jul-08-2021