• prodottu up1

Mantenimentu è mantenimentu di muffa di pipa

Mantenimentu è mantenimentu di muffa di pipa

微信图片_20200929112513

In cunfrontu cù l'altri stampi, u muffa di raccordamentu di pipa hà una struttura più precisa è cumplessa, è avemu esigenze più altu per u so mantenimentu è mantenimentu.Dunque, in u prucessu di pruduzzione di stampi di pipa, u mantenimentu currettu è u mantenimentu sò favurevuli à migliurà l'efficienza di a produzzione è mantene a produzzione stabile di i prudutti.

Oghje, sparteraghju cun voi una certa sperienza di i nostri tecnichi in u mantenimentu di muffa.

1. Dopu chì u moldu hè stallatu nantu à a machina di iniezione, eseguite prima u moldu viotu.Fighjate se u muvimentu di ogni parte hè flexible, s'ellu ci hè un fenomenu anormale, s'ellu u colpu di eiezione è u colpu di apertura sò in u locu, s'ellu a superficia di separazione hè strettamente appiccicata durante a serratura di u muffa, è se a vite di a piastra di pressione hè stretta.

2. Quandu u moldu hè in usu, mantene a temperatura normale è travaglià à a temperatura normale per allargà a vita di serviziu di u moldu.

3. I pezzi standard meccanichi di u moldu deve esse verificatu regularmente, è l'oliu lubricating deve esse appiicatu quandu hè apprupriatu, cum'è ditale, pusizione di fila, postu di guida, manica di guida.In particulare quandu a tampiratura hè alta in l'estiu, l'oliu deve esse aghjuntu almenu duie volte per mantene queste parti operanu flexiblely.

4. Dopu chì u muffa hè stata utilizata, a cavità è u core deve esse pulita, è ùn pò micca lasciatu micca debris, per ùn dannà a superficia di u moldu è spray agent anti-ruggine.

5. Ùn ci deve esse micca l'acqua di rinfrescante residuale in u sistema di rinfrescante di u moldu, è deve esse pulita per impedisce chì u moldu di rusting è bluccà a via d'acqua, per allargà a vita di l'acqua di rinfrescante.

6. Pulite a superficia di a cavità regularmente.Quandu si scrubbing, aduprate preparazioni alcolu o cetone è poi siccate in u tempu per impediscenu chì i composti molecolari bassi pruduciuti durante u prucessu di stampa di iniezione corrodenu a cavità di u moldu.

7. Quandu u moldu hè in esecuzione, cuntrolla currettamente u statutu di u funziunamentu di ogni cumpunente di cuntrollu per prevene anormalità è riscaldamentu di u sistema ausiliariu.

8. Dopu chì u moldu hè in funziunamentu, applicà l'inhibitore di ruggine à a cavità di u moldu per evità a ruggine.Pittura l'esternu di a basa di u moldu per evità a ruggine.

9. U moldu deve esse chjusu strettu durante l'almacenamiento per impediscenu a polvera di entre in a cavità è pruvucannu chì u moldu si rust.

Infine, e precauzioni per u mantenimentu di u muffa:

1. I pezzi di u moldu deve esse oliu durante u mantenimentu di ogni ghjornu

2. A superficia di u moldu deve esse mantene pulita, ùn fate micca etichetti nantu à a superficia di u moldu

3. Se l'anormalità si trovanu in u moldu durante u prucessu di produzzione, cum'è l'ejection anormali o i rumori forti di apertura è chjude, ferma immediatamente a macchina per l'ispezione è a riparazione in u tempu.Ùn fate micca altre operazioni.


Tempu di pubblicazione: 27-ottobre-2020