• prodottu up1

Prucessu di pruduzzioni di muffa

Prucessu di pruduzzioni di muffa

(一)Processu di pruduzzioni di muffa

1 、 U disignu di u software 2 、 A lavorazione nc 3 、 Post-elaborazione 4 、 Successu di a prova 5 、 Disegnu di stampi fatti a manu 6 、 Numeru di copia prufessiunale 7 、 A forma di u stampu 8 、 Dettagli di u stampu 9 、 Metti in usu 10 、 Selezzione di materie prime 11 、 , mori in biancu

(二) Definizione generale dimuffa

In a pruduzzione industriale, cù una varietà di presse è arnesi spiciali stallati nantu à a stampa, attraversu a pressione per fà metalli o materiali non-metallici in a forma necessaria di parti o prudutti, stu strumentu speciale hè cunnisciutu cullettivamente cum'è umuffa.
Scopu di l'applicazione: macchinari, automobili, industria ligera, apparecchi domestici, petroliu, chimica, energia elettrica è altri dipartimenti di fabricazione è usu di l'equipaggiu industriali, parti resistenti à l'usura di i mutori di l'aviazione, fustella di estrusione calda, film di estrusione calda, toccu di forgiatura calda, acciau di laminazione. guida, rota rotante, albero a camme di u mutore di l'automobile è altre parti è fustelle.

CPVC 45 ° Muffa di raccordamentu à u coude

(三)Classificazione di stampi

1. Classificazione generale: pò esse divisu in muffa plastica è micca plasticamuffa:

(1) muffa non plastica: muffa di fusione, muffa di forgiatura, stampi di stampi, muffa di fusione, etc.

Forging hè solidu - dopu à riscaldamentu o solidu - forgingmoldura;Casting hè solidu - riscaldatu à liquidu - cast - cooled to form.

A. U Casting Mold pò esse fattu di legnu, plastica machinable, alea d'aluminiu, ghisa, azzaru è cusì.Attualmente, u muffa di legnu hè sempre largamente utilizata in u modellu manuale o in a pruduzzione in batch di una sola pezza, ma cù a limitazione di i bisogni di prutezzione di l'ambiente è u rendiment di trasfurmazioni di legnu poveru, u casting di muffa solidu pigliarà u so postu.U casting di u moldu solidu hè fattu di fogli di plastica spuma, tagliati è incollati in forma, è poi cast.Comparatu cù u legnumuffa, Stu metudu hà ciculu cortu è low cost.

B. Muffa di forgiatura - carrozzeria di vittura (più di 20 000 sò necessarii per un moldu di vittura)

C. Stamping Mold - panel computer

(2) Sicondu u prucessu di pruduzzione è a pruduzzione di diversi prudutti, u moldu di plastica hè divisu in:

U cusì-chiamatu muffa iniezione plastica, hè in anticipu in dui o più pezzi di muffa metallu spiciali sopra l 'scavi di una cavità viotu.Allora, attraversu l'alta pressione, i particeddi plastichi fusi sò injected in a cavità, è i moldi per i prudutti di plastica sò eliminati dopu à rinfriscà.Attualmente, più di u 90% di i prudutti di plastica in a nostra vita di ogni ghjornu sò fatti per iniezione.

Prospettiva di u mercatu?Grande capacità, larga applicazione, digià saturata.

Prospettiva di u mercatu?Grande capacità, larga applicazione, digià saturata.

L'injection molding hè u metudu più cumunimenti utilizatu in a trasfurmazioni di plastica.Stu metudu hè appiecabile à tutti i termoplastici è parti di plastichi thermosetting, i prudutti plastichi fattu u gran numaru di elli hè l'altri metudi di furmazione di polvera, cum'è u principale strumentu di trasfurmazioni iniezione, unu di l'injection molding, a qualità di precisione, manifattura. ciculu è iniezione efficienza pruduzzione in u prucessu di u livellu di altu è bassu, affettanu direttamente a qualità di u produttu, u rendiment, u costu è l'aghjurnamenti di u produttu, à u listessu tempu determina ancu l'impresa in a capacità di cumpetizione di u mercatu è a rapidità di reazione.

U muffa d'iniezione hè cumpostu da un numeru di piastre d'acciaio cù diverse parti, divisu in fondu in: Un dispositivu di formatura (matrice concave, punch)

B. Dispositivu di pusizioni (post di guida, manica di guida) C.Fixing device (I-plate, code pit) D.Sistema di rinfrescante (buca d'acqua)

E Sistema di temperatura constante (tubu di riscaldamentu, linea di capelli)

Sistema di corridore F (fora di presa, groove di corridore, foro di corridore)

Sistema di espulsione G (ditali, ejector)

Prucessu di stampa iniezione: U muffa di iniezione hè un strumentu per a produzzione di prudutti di plastica.Hè custituitu da parechji setti di parti in quale hè furmatu a cavità di u moldu.Quandu u muffa d'iniezione, u muffa hè chjappata in a macchina per l'iniezione, u plasticu fusu hè injected in a cavità di u muffa, è u rinfrescante in a cavità hè finalizatu, è dopu i muffa superiori è inferiori sò separati, attraversu u sistema di ejecting seranu prudutti. da a cavità muffa fora di u moldu, è infine umuffahè chjusu per a prussima iniezione, tuttu u prucessu di iniezione hè realizatu in un ciclu.

Muffa di blister: A produzzione di muffa di blister, u costu più bassu hè u muffa di gypsum, seguita da l'elettroplating moldu di rame, u più caru hè u moldu d'aluminiu.U moldu hè perforatu cù picculi buchi per l'adsorption à vacuum di pezzi duri termalizzati per furmà prudutti di plastica.

 

 

 

 


Tempu di post: 26-mar-2021