• prodottu up1

Le differenze tra i raccordi per tubi in PVC e PPR

Le differenze tra i raccordi per tubi in PVC e PPR

Longxin Mold Co., Ltd hè statu stabilitu in u 2006. Avemu statu impegnatu in u disignu è a fabricazione di pipa.Stampi in PVCper più di 15 anni.Hà una ricca sperienza di sviluppu inMuffa di nucleu plegable in PVC, stampo per tubi a nucleo curvoèeiettore a vite muffa di pipa.Cù raccordi di pipa di alta qualità, i nostristampi per raccordi di tubi in plasticainclude PVC / CPVC / UPVC / PPR è altri materiali.

Allora chì hè a diffarenza trà i tubi è i raccordi in PVC è PPR?

1. Diversi materiali.I tubi di PVC (pipe fittings) sò fatti di polyvinyl chloride cù culori brillanti, resistenza à a corrosione è durabilità.U tubu PPR (pipe fitting) hè fattu di polipropilene copolimeru casuale.

2. Culore.Pipa PPR hè dura è luminosa.U tubu di PVC hè biancu latte è più duru cà PPR.A sezione trasversale di u tubu di PVC ùn hè micca brillanti, ma a so superficia esterna hè brillanti.

3. Spessore muru.U gruixu di muru di PPR, u muru sottile di PVC.

4. Pipa PPR hà i vantaghji di pesu ligeru è longa vita di serviziu.L'installazione di tubi PPR hè assai còmuda, perchè PPR hà un bonu rendimentu di saldatura è pò esse usatu cù saldatori di calore o saldatori elettrici.U PVC hè più pesante di u PPR è hà una migliore resistenza à a corrosione, ma ùn hè micca resistente à e alte temperature.I tubi di PVC sò generalmente usati per u trasportu di l'acqua potable, l'acqua di scarti, i chimichi, l'acqua fredda è calda.Quandu u trasportu di l'acqua fridda, a vita di serviziu di i tubi di PVC hè più longa.

Longxin Mold si cuncentrastampi per raccordi di tubi, furnisce diverseStampi per tubi in PVC, Stampi per raccordi di tubi in PPR, Stampi di scatula di filu di PVC, Stampi di valvola di sfera in PVC.Per 15 anni, Longxin Mold hè stata impegnata à a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia muffa assemblea pipeline, aderenza à u cuncettu umanu-orientatu è tecnulugia Manufacturing hè più è più favuritu da i paesi in u mondu sanu.Avemu da cuntinuà a ricerca è sviluppà per risponde à i bisogni di i clienti novi è vechji.

Parole chiavi: stampi per raccordi in PVC, stampi per nuclei pieghevoli in PVC, eiettore a vite stampi per tubi, stampi per raccordi in plastica, stampi per raccordi per tubi, stampi per raccordi per tubi PPR, stampi per scatole di filu in PVC, stampi per valvola a sfera in PVCs Image:

ASFE gsder

 


Tempu di Postu: Set-07-2021