• prodottu up1

Tre metodi di pulizia per i tubi in PVC

Tre metodi di pulizia per i tubi in PVC

 

Ùn importa micca u tipu di pipa chì deve esse pulita per un bellu pezzu, cusì hè a pipa di PVC.Allora per fà a pulizia più còmuda per tutti, eccu trè prudutti di pulizia per tutti, spergu chì tutti guadagnà.

 

1. Pulizia chimica: a pulizia chimica di i tubi di PVC hè di utilizà reagenti chimichi per trasfurmà temporaneamente i tubi, cù tubi pruvisorii è stazioni di pompa circulante per i cicli di pulizia chimica da i dui estremità di i tubi.

 

2. PIG pigging: A tecnulugia di pigging PIG hè guidata da una pompa, è u fluidu generatu cunduce u PIG (pig) per spinghje u pipa in avanti, è scaricate a terra accumulata in u tubu di PVC da a pipa, per ottene u scopu. di pulizia.

 

3. Pulizia di l'acqua d'alta pressione: Aduprate un jet d'acqua d'alta pressione sopra 50Mpa per sguassà a terra nantu à a superficia di u tubu di PVC per a pulizia di u jet d'acqua d'alta pressione.Sta tecnulugia hè principarmenti aduprata per pipeline à corta distanza, è u diametru di u pipeline deve esse più grande di 50cm.

 

U sopra hè a cunniscenza di spartera di i tubi di PVC d'oghje, è spergu chì vi sarà d'aiutu.Avemu maestru di sta cunniscenza, cusì serà relativamente simplice di pulisce, ma ancu allargà a vita di serviziu di u pruduttu.

 

Longxin Mold hè un fabricatore prufessiunale di stampi per raccordi di tubi in PVC.U nostru Longxin Mold hè stata impegnata à a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di muffa di raccordi di tubi, è hà una sperienza speciale in a produzzione di stampi in plastica persunalizati.Sè vo circate un fornitore di stampi di pipa affidabile, per piacè cuntattateci immediatamente.

 

Parolle chjave: Pipe PVC;Pipe in PVC;Muffa per raccordi di tubi in PVC

adad


Tempu di post: 30-novembre-2021