• prodottu up1

Utilizazione di raccordi di tubi di plastica generati da stampi di raccordi di tubi in a vita di ogni ghjornu

Utilizazione di raccordi di tubi di plastica generati da stampi di raccordi di tubi in a vita di ogni ghjornu

I raccordi di pipa plastica sò un tipu di materiale spessu usatu in a decorazione, è i materiali sò generalmente PVC, UPVC, CPVC, PE, PPR è PP.Da più di 15 anni simu impegnati in l'iniezione di raccordi per tubi.Semu prufessiunali in a cuncepimentu è a fabricazione di vari stampi à iniezione di raccordi per tubi, cum'è giunzioni di tubi (sockets), tees, croci, gomiti 45 ° / 90 °, giunti di tubi riduzzione, Unioni, connettori maschili è femminili, tappi terminali, tappi singoli , etc.

Di solitu, i raccordi di tubi in PVC sò usati per i tubi di drenaje, cum'è l'acqua di scarichi, i chimichi, u fangu, etc. Cum'è u materiale si decompone à alta temperatura è libera gasi corrosivi, sceglimu i corridori friddi quandu fabricate stampi di raccordi di tubi in PVC, è scegliemu HRC42- 45 2316 per i materiali in acciaio.Per u muffa di raccordi di tubi in PP o u muffa di raccordi di tubi PPR, di solitu ricumandemu à i clienti di utilizà l'acciaio domesticu HRC 32-35 718H, chì hà un eccellente rendimentu di lucidatura.

In quantu à a selezzione di a porta di u muffa, ricumandemu chì a maiò parte di i muduli di raccordi di pipa utilizanu porte di bordu, chì ponu accurtà u ciculu di mudificazione;per i raccordi di tubi di diametru chjucu, i cancelli latenti sò cunsigliati;per i raccordi di tubi cù un diametru di 110 mm o più, sò cunsigliati grandi porte.Ottene una migliore fluidità di materiale è riempimentu.

To

Inoltre, Longxin hà una squadra di travagliu d'alta qualità chì ponu furnisce i clienti suluzione di muffa d'alta qualità.A squadra include dipartimentu di vendita, dipartimentu di quotazione, dipartimentu di gestione di prughjettu, dipartimentu di cuncepimentu, dipartimentu di fabricazione di muffa, dipartimentu di cuntrollu di qualità, etc. Avemu da cuntrollà strettu ogni passu di trasfurmazioni di muffa.In termini di precisione dimensionale, avemu ancu un cuntrollu strettu.

To

Sè site interessatu à e nostre soluzioni di muffa di raccordi di pipe, per piacè cuntattateci.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2020