• product up1

Cumunitariu adupratu metudu di trattamentu di modu di emergenza di prevenzione di manipulazione anormale di muffa

Cumunitariu adupratu metudu di trattamentu di modu di emergenza di prevenzione di manipulazione anormale di muffa

Raccordu di tubi adupratu cumunamente Pruduzione di manipolazione nurmale Metudu di trattamentu d'urgenza: U scopu di stu metudu hè di chiarisce l'emergenza improvvisa di u muffa di raccordi di tubi, cumu duveremu segnalà accuratamente l'incidentu d'urgenza à a persona pertinente incaricata, u manipulatore di muffa, è assicurà chì l'incidentu d'urgenza hè ricevutu Trattà cun ellu in una manera puntuale per minimizà i rischi per i costi è a consegna per via di emergenze.

Prevenzione è trattamentu d'emergenza di anomalie di muffa di raccordi di tubi durante u funziunamentu: I muffi di raccordi di tubi in opera sò divisi in i trè tippi seguenti: macchina semiautomatica orizzontale (manuale), macchina orizzontale autonome (manipulatore), è macchina semi-automatica verticale .

Macchina semiautomatica Orizzontale: L'operatore deve spustà u pruduttu longu a direzzione di eiezione di u spillu di eiezione quandu u spinu di eiezione di u muffu di raccordi di pipa hè espulsu, è piglià u pruduttu. Quandu u pruduttu si attacca à a muffa o trova chì u pernu espulsore ùn pò micca esse allentatu, u tecnicu deve esse notificatu per una manipulazione anormale immediatamente.

Macchina automatica orizzontale: Se u pruduttu hè allarmatu durante u funziunamentu di a macchina automatica orizzontale, u tecnicu deve cunfermà immediatamente a causa di l'anormalità di a macchina è eliminà u metudu anormale. Se a muffa hè anormale, a mufra deve esse firmata subitu U fogliu di registrazioni di manutenzione deve esse notificatu à u persunale di u dipartimentu di a muffa per a so manipolazione.

Macchina semi-automatica verticale: Durante l'operazione, l'operatore deve assicurà chì i terminali sò in postu. Se ci sò stampi per i dispusitivi, devenu assicurà chì i terminali sò in postu prima di inizià u stampu. Quandu ùn hè micca in piazza o u pruduttu stampatu hè schiacciatu In casu di u terminal, u tecnicu deve esse avvisatu di a faglia in coda.

Trattamentu d'urgenza è riparazione di muffa di raccordi di tubi:

Quandu a qualità di u produttu hè stabilita di modu anormale è ùn pò micca esse fine-tuned attraversu i parametri di prucessu in situ (e condizioni di garanzia sò in u range di tolleranza di benchmark), è l'ordini di muffa di raccordi di pipa sò in lotta, l'assistente di stampaggio di u dipartimentu di fabricazione stamperà u stampà e parti urgenti nantu à u fogliu di registrazione di mantenimentu di a muffa è fà Ricunnosce è firmà u casu urgente per cunfirmà a validità di u casu urgente.


Tempu di posta: Oct-27-2020