• prodottu up1

Elimine i punti freddi di muffa di raccordi di tubi in PVC

Elimine i punti freddi di muffa di raccordi di tubi in PVC

In u prucessu di pruduzzione di raccordi di tubi di PVC, u poviru plasticizazione causatu da a temperatura di u materiale hè troppu bassu è l'iniezione hè insufficiente, chì hè generalmente chjamata locu friddu.

U seguitu introduce cumu eliminà i punti friddi nantu à i raccordi di tubi di PVC.Eliminazione di i punti friddi, causati da i punti friddi causati da l'eccessivu di materie prime è di u PVC Pipe Fitting Mold.

① In termini di riscaldamentu, u mutivu principale hè chì a temperatura di ogni zona aumenta ogni 2 à 4 gradi;

② Aumentà a pressione pre-plastica è u flussu.Questu pò aumentà a vitezza di a vite, aumentà l'attrito trà u materiale è u muru internu di u cilindru, è generà assai calore, per ottene u scopu di aumentà a temperatura di u materiale.

③A circulazione di l'acqua di u Muffa di Fitting Pipe in PVC hè irregolare, è u circuitu di rinfrescante pò esse aghjustatu per rinfriscà tutte e parti di u moldu uniformemente è ottene l'effettu di eliminà i punti friddi.

Nota: Sti metudi hannu i so vantaghji è disadvantages.Ancu s'è a tampiratura di u metudu di riscaldamentu hè bona, u materiale hè faciule di scumpressà à a temperatura più altu, risultatu in bolle, argentu, linee rosse è altri difetti.Hè assai difficiule di riduce a temperatura.È u Molde di Fitting di Tubi di PVC deve esse pruvatu prima di abbandunà a fabbrica, per assicurà a qualità di u Fitting di Tubi di PVC.

Longxin Mold hè statu stabilitu in u 2019. A cumpagnia originale hè stata stabilita in u 2006. Avemu impegnatu à u disignu è a fabricazione di stampi di raccordi di pipa per più di 15 anni.I nostri prudutti principali sò stampi per tubi CPVC, stampi per tubi UPVC, stampi per tubi svasati in PVC, stampi per tubi PPR.

Parolle Chjave: Muffa di raccordi di tubi in PVC, raccordi di tubi in PVC;muffa di pipa CPVC;muffa di pipa UPVC;muffa di tubi flared in PVC;Muffa per raccordi di tubi PPR

nutizie 122 (1)


Tempu di Postu: Dec-02-2021