• prodottu up1

Prucessu di cuncepimentu di muffa di raccordi di tubi in PVC (2)

Prucessu di cuncepimentu di muffa di raccordi di tubi in PVC (2)

Quattru passu: Disegnu di u sistema di gating

U disignu di u sistema di gating include a selezzione di u corridore principale di uMuffa di tubi di PVC, è a determinazione di a forma trasversale è a dimensione di u corridore.A scelta curretta di u locu di a porta affetterà direttamente a qualità di stamparaccordi di tubi in PVCè s'ellu u prucessu di iniezione pò prucede lisu.

1. A pusizioni di a porta deve esse selezziunata quant'è pussibule nantu à a superficia di parting per facilità a trasfurmazioniraccordi di tubi in PVCmuffaè a pulizia di a porta.

2. A distanza trà a pusizioni di a porta è ogni parte di a cavità deve esse u più consistente, è u prucessu plasticu deve esse u più cortu.

3. A pusizioni di a porta deve assicurà chì quandu u plasticu hè injected in a cavità, face a parte larga è grossa di u muru.Muffa di tubi di PVCcavità per facilità u flussu di plastica.

4. Pruvate di evitari i marchi di saldatura di raccordi di tubi di PVC.S'ellu deve esse pruduciutu, i marchi di fusione deve esse pruduciutu in parti senza impurtanza di i raccordi di pipa, chì ùn anu micca affettatu l'usu normale di u tubu.Muffa per raccordi di tubi in PVC.

5. A pusizioni di a porta è a so direzzione di iniezione plastica deve esse cusì chì u plasticu pò scorri uniformemente longu a direzzione parallela di a cavità quandu hè injected in a cavità, è hè favurèvule à u scaricamentu di gasu in a cavità.

Passu cinque: Disegnu di u sistema di ejection di uMuffa per raccordi di tubi in PVC.A forma d'ejection di u pruduttu, l'ejection meccanica hè l'ultimu ligame in u prucessu di iniezione.A qualità di l'espulsione in ultimamente determina a qualità di u pruduttu.Dunque, l'ejection di u pruduttu ùn pò esse ignoratu.I seguenti principii deve esse osservati quandu u disignu di u sistema di ejector:

1. In ordine per impediscenu u pruduttu da deforming per via di ejection, u puntu di spinta deve esse u più vicinu pussibule à u core o a parte chì hè difficiule di demold, cum'è u cilindru cavu allungatu nantu à u pruduttu, chì hè soprattuttu ejected da u tubu di spinta.A dispusizione di i punti di spinta à l'internuMuffa di tubi di PVCdeve esse u più equilibratu pussibule.

2. U puntu di spinta deve agisce nantu à a parte induve u pruduttu pò sustene a forza più grande, è a parte cù una bona rigidità, cum'è l'interfaccia di uStaffa per raccordi per tubi in T.

3. Pruvate per evitari i marchi di ejection da affettà l'aspettu di u pruduttu, è u dispusitivu di ejection deve esse stallatu nantu à a superficia oculata o superficia non-decorative di u pruduttu.Per i prudutti trasparenti, fate una attenzione particulari à a selezzione di u locu è a forma di ejection.

4. Per fà a forza di i raccordi di tubi in PVC uniformi durante l'espulsione è evità a deformazione di u pruduttu per via di l'adsorption à vacuum, l'ejection composite o forme speciali di sistemi di ejection sò spessu usate, cum'è spine, spine o spine. , è spinghje i tubi.Ejector compositu, o aduprate l'asta di spinta di l'ingressu d'aria, u bloccu di spinta è altri dispositi di impostazione, se ne necessariu, una valvola di presa d'aria deve esse stallata in uMuffa per raccordi di tubi in PVC.

Passu 6: Disegnu di u sistema di raffreddamentu perMuffa per raccordi di tubi in PVC.U disignu di u sistema di rinfrescamentu hè un compitu relativamente tedioso, è l'effettu di rinfrescante, l'uniformità di u rinfrescante è l'influenza di u sistema di rinfrescamentu nantu à a struttura generale di u moldu deve esse cunsideratu.U disignu di u sistema di raffreddamentu include i seguenti:

1. L'arrangementu di u sistema di rinfrescante è a forma specifica di u sistema di rinfrescante.

2. Determinazione di u locu specificu è grandezza di u sistema di rinfrescante.

3. Cooling di parti chiavi cum'è muvimenti nuclei mudellu o inserti.

4. Raffreddamentu di slide side è core slide side.

5. U disignu di originali di rinfrescante è a selezzione di originali standard di rinfrescante.

Sè vo circate un fornitore affidabile diStampi per tubi in PVC, per piacè cuntattateci immediatamente.U squadra di vendita prufessiunale di Longxin Mold vi cuntattate u più prestu pussibule.

Parolle chjave: Muffa per tubi in PVC, Muffa per tubi in PVC, Muffa per tubi in T, Pipa in PVC.

9696

6363

 


Tempu di post: 13-aug-2021