• prodottu up1

Prucessu di cuncepimentu di muffa di raccordi di tubi in PVC (4)

Prucessu di cuncepimentu di muffa di raccordi di tubi in PVC (4)

Passu deci: Correzzione di i disegni di disignu

Dopu àMuffa per raccordi di tubi in PVCu disignu di u disegnu hè finitu, u disegnatore di u muffa sottumetterà u disegnu di u disignu è i materiali originali cunnessi à u supervisore per a correzzione.U correttore deve sistematicamente correggere a struttura generale, u principiu di funziunamentu è a fattibilità operativa di u stampu secondu a basa di cuncepimentu pertinente furnita da u cliente è i bisogni di u cliente.

Passu undici: a contrasignatura di i disegni di disignu

Dopu àMuffa per raccordi di tubi in PVCu disegnu hè finitu, deve esse immediatamente sottumessu à u cliente per appruvazioni.Solu dopu chì u cliente accunsenu, u moldu pò esse preparatu è mette in produzzione.Quandu u cliente hà una grande opinione chì deve fà cambiamenti maiò, deve esse riprogettatu è poi trasmissu à u cliente per appruvazioni finu à chì u cliente hè soddisfatu.

Passu dodici: U sistema di scarico ghjoca un rolu vitale in a qualità di uMuffa per raccordi di tubi in PVC.

I metudi di scarico sò i seguenti: 1. Aduprà u slot di scarico.U groove di scarico hè generalmente situatu à l'ultima parte di a cavità per esse riempita.A prufundità di u groove di scarico varieghja cù e diverse tubi, è hè basamente determinata da a liberazione massima permessa quandu u plasticu ùn pruduce micca flash.2. Aduprate a liberazione currispondente di core, inserti, spine, etc.3. Calchì volta in ordine per impedisce u vacuum deformation causatu da l 'ejection di uraccordi di tubi in PVC, hè necessariu di disignà un insertu di vent


Tempu di post: 20-aug-2021