• prodottu up1

Liberazione di muffa per raccordi di tubi in PVC

Liberazione di muffa per raccordi di tubi in PVC

A difficultà di demolding fittings di tubi di plastica hè causata da u muffa di raccordi di tubi in PVC è fattori di prucessu impropriu, è in a maiò parte di i casi hè causata da un disignu impropriu di u mecanismu di demolding di stampi di raccordi di tubi in PVC.
Ci hè un mecanismu di agganciamentu in u mecanismu di demolding, chì hè rispunsevuli di caccià u materiale friddu à u principale, u corridore è a porta.
U meccanismo di ejector in u muffa di raccordamentu di tubi in PVC usa ejector rods o top plates per eject products from the movable mold.
Se l'angolo di spogliatura di u disignu di u muffa di u tubu di PVC ùn hè micca abbastanza, serà difficiule di demold.U dispusitivu di ejection pneumatica deve avè abbastanza pressione pneumatica quandu si demolding, altrimenti serà difficiule di demold.
In più, u dispusitivu di nucleu-tirannu di superficia di separazione, u dispusitivu di rimozione di core filettati, etc. sò tutti i parti impurtanti in a struttura di liberazione di muffa di raccordi di tubi in PVC, è u disignu impropriu pruvucarà un demolding difficiule.Dunque, in u disignu di u muffa, u mecanismu di demolding hè una parte chì deve esse attentu.
In quantu à u cuntrollu di u prucessu, a temperatura troppu alta, troppu alimentazione, a pressione di iniezione troppu alta è u tempu di rinfrescante troppu longu pruvucarà difficultà di demolding.U debugging trà a macchina di stampa di iniezione è u moldu hè ancu assai impurtante.Realizzeremu un gran numaru di teste prima chì u muffa di raccordi di tubi in PVC lascià a fabbrica per assicurà l'effettu di u muffa in u prucessu di produzzione attuale.
Parolle chjave: Muffa di raccordamentu di tubi in PVC
nutizie 5


Tempu di Postu: 27-Nov-2021